32,00 zł
32,00 zł
32,00 zł
300,00 zł
679,00 zł
Każda strona produktu zawiera przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia przez Klienta. W przypadku gdy zamówienie obejmuje kilka produktów, to dokonujemy analizy koszyka i określamy najdłuższy orientacyjny czas realizacji. Podany przez nas termin dotyczyć będzie wszystkich produktów w koszyku zakupów danego zamówienia.
Terminy wysyłki określamy w dniach roboczych. W przypadku gdy dokonają Państwo zakupów w opcji płatności elektronicznej (przelew na konto, karta kredytowa, bankowość elektroniczna) czas realizacji liczony jest od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie, zwykle jest to następny dzień.
Przykład zamówienie z płatnością przy odbiorze.
a) Zamówienie od Klienta zostanie odnotowane przez nasz system w wtorek (zakładamy, że do 17:00 tego samego dnia zostanie potwierdzone). Tego samego dnia towar jest przygotowywany do wysyłki. Następnie w środę zostanie zabrany przez firmę kurierską. Podsumowując – Klient otrzyma paczkę w czwartek.
b) Zamówienie od Klienta zostanie odnotowane przez nasz system w czwartek (zakładamy, że do 17:00 tego samego dnia zostanie potwierdzone). Tego samego dnia towar jest przygotowywany do wysyłki. Następnie w piątek zostanie zabrany przez firmę kurierską. Podsumowując – Klient otrzyma paczkę w poniedziałek.
Istotna informacja, zakupy dokonane przez klienta i potwierdzone przez nasz system po godzinie 17:00 zostaną przyjęte do procesu realizacji dnia następnego.
Produkty na zamówienie
Na stronie produktu może pojawić się status „sprowadzamy na zamówienie”. W takim przypadku termin wysyłki określany jest przez pracowników sklepu indywidualnie. Klient otrzyma informację o dokładnym terminie po potwierdzeniu dostępność takich produktów u naszych dostawców i producentów.
Statusy swojego zamówienia można sprawdzać po uprzednim zalogowaniu się w zakładce moje konto.
Terminy dostarczania przesyłek
Dla firm kurierskich jest to zwykle 1-2 dni robocze.
Czas dostawy zależeć może od rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Podane terminy są terminami deklarowanymi przez firmę kurierską.
Zaginięcie przesyłki
W przypadku zaginięcia przesyłki na poczcie lub u kuriera jesteśmy zobligowani terminem reklamacji określonym w regulaminie Kuriera. Dopiero po zakończeniu rozpatrywania reklamacji przez kuriera jesteśmy w stanie dokonać zwrotu pieniędzy lub powtórnie realizować zamówienie. Czas rozpatrywania reklamacji jest uzależniony od terminu zawiadomienia nas o powstałym problemie.