+48 530-330-388

Czas realizacji zamówień

Każda strona produktu zawiera przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia przez Klienta. W przypadku gdy zamówienie obejmuje kilka produktów, to dokonujemy analizy koszyka i określamy najdłuższy orientacyjny czas realizacji. Podany przez nas termin dotyczyć będzie wszystkich produktów w koszyku zakupów danego zamówienia.

Terminy wysyłki określamy w dniach roboczych. W przypadku gdy dokonają Państwo zakupów w opcji płatności elektronicznej (przelew na konto, karta kredytowa, bankowość elektroniczna) czas realizacji liczony jest od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie, zwykle jest to następny dzień.

Przykład zamówienie z płatnością przy odbiorze.

a) Zamówienie od Klienta zostanie odnotowane przez nasz system w wtorek (zakładamy, że do 17:00 tego samego dnia zostanie potwierdzone). Tego samego dnia towar jest przygotowywany do wysyłki. Następnie w środę zostanie zabrany przez firmę kurierską. Podsumowując – Klient otrzyma paczkę w czwartek.

b) Zamówienie od Klienta zostanie odnotowane przez nasz system w czwartek (zakładamy, że do 17:00 tego samego dnia zostanie potwierdzone). Tego samego dnia towar jest przygotowywany do wysyłki. Następnie w piątek zostanie zabrany przez firmę kurierską. Podsumowując – Klient otrzyma paczkę w poniedziałek.

Istotna informacja, zakupy dokonane przez klienta i potwierdzone przez nasz system po godzinie 17:00 zostaną przyjęte do procesu realizacji dnia następnego.

Produkty na zamówienie

Na stronie produktu może pojawić się status „sprowadzamy na zamówienie”. W takim przypadku termin wysyłki określany jest przez pracowników sklepu indywidualnie. Klient otrzyma informację o dokładnym terminie po potwierdzeniu dostępność takich produktów u naszych dostawców i producentów.

 

Statusy swojego zamówienia można sprawdzać po uprzednim zalogowaniu się w zakładce moje konto.

 

Terminy dostarczania przesyłek

Dla firm kurierskich jest to zwykle 1-2 dni robocze.

Czas dostawy zależeć może od rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Podane terminy są terminami deklarowanymi przez firmę kurierską.

 

Zaginięcie przesyłki

W przypadku zaginięcia przesyłki na poczcie lub u kuriera jesteśmy zobligowani terminem reklamacji określonym w regulaminie Kuriera. Dopiero po zakończeniu rozpatrywania reklamacji przez kuriera jesteśmy w stanie dokonać zwrotu pieniędzy lub powtórnie realizować zamówienie. Czas rozpatrywania reklamacji jest uzależniony od terminu zawiadomienia nas o powstałym problemie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl